visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjooo..

idag är en mycket bättre dag, antar att jag behövde lite tid att kyla ner mig på xD

idag har jag jobbat, sen kom jag hem och käka kebabsallad, mums!
det är det som är så bra med denna dieten.

jag kan käka en jävla massa gott, så egentligen känns det inte som jag går miste om något.
och jag kunde faktiskt aldrig tro att jag skulle klara mig utan chips bara sådär, jag är inte ens sugen längre.
det kallar jag framsteg!

idag tränade jag också för första gången på snart 2 månader, nattisen var med och peppade :D
blev bara rullbandet och en maskin som tränade bröst och rygg.
men tänkte börja lugnt och fint denna gången, så kanske man inte tröttnar så snabbt.

har redan bokat in att träna på söndag med nattisen,
som sagt, lugn början kanske gör det hela mer varaktigt.

plus att jag vill få en finare kropp :)
min självkänsla är redan lite bättre sen jag gått ner nu av dieten.
så nu är det inte mkt kvar, tänkte bli av med drygt 5 kilo till :)

nej, nu ska jag in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback