visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

på tal om okultiverade människor, så tänkte jag tillbaka till den kvällen på kb, i.. vad kan det ha varit.. augusti, semptember?

iaf, denna låten började spelas, och gissa om jag blev chockad när det bara var jag och tre emokids som hoppade runt som galningar och headbangade för fulla muggar!

och gissa om folk stirrade på mig som om jag vore en lila alien när jag kunde varje ord också...
nej halleluljah, jag har nog aldrig blivit så uttittad i hela mitt liv.

nu har den väl spelats mkt mer än vad den hade då..
men det är säkert folk där ute som aldrig hört denna fantastiska låt.

och det är fan en skam, för att ha hört denna är ren allmänbildning.

mina damer och herrar, jag presenterar för er ovetande människor :

markus krunegård - jag är en vampyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback