visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo, har varit rätt oaktiv men får väl sammanfatta vad som hänt i helgen.

i fredags var vi på bondoni och kollade sasans band, och ja, av dom vi såg så var dom helt klart bäst :)
(även om vi bara såg ett annat ;D)

efter det så drog vi vidare till kb,
och ja, det var väl helt okej.
dock lite besviken, brukar vara van vid skitbra musik och ett jävla drag..
men denna gången var det bara dött :S

kan vara för att allas fylla försvann på bussturen in? :S
eller ja, jag var ju inte full alls så det hade väl en hel del betydelse det med..
men sällskapet var trevligt iaf :D

igår så träffade jag oskar, vi åkte hem till iki och kollade in hans nya lägenhet,
jisses säger jag bara!
jag kan ju säga såhär, han har radio i duschen ^^
i rest my case!

efter det så stack vi hem till oskar och kollade på blood in blood out, men då var jag nanning och somnade typ mitt i allt xD sen ska man ju såklart låtsas som att man inte alls somnat.. och jag hade verkligen ingen aning om hur den snubben blivit av med benet :S

idag så fyller min syster 33, så vi var hemma hos henne och fikade osv.
hon går också på lchf, så hon hade gjort en specialare till oss, panacotta typ, dock insåg vi ganska snabbt att det inte var så gott när man inte kunde ha socker i och konsistensen påminnde om smör xD
min syster hann ta en tugga eller två sen så tog hon och slängde dom xd hahaha
nu vet vi det till nästa gång iaf :P
 
nu har jag och min syster helene precis kollat på revolutionary road.
förväntningarna var skyhöga iomed att den fått så bra kritik..
men helt ärligt så var den inte så bra..
den var mest konstig :S

överväger att lägga mig och sova nu, är rätt trött och jag ska ju upp tidigt imorgon.
verkar bli ett pass med klikken på kvällen också, det ses fram emot :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback