visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag har jag mått rätt så mycket bajs.
har känt som att skallen ska explodera, men jag klarade av dan på jobb,
så nu har jag en hel helg att vila upp mig :)

efter jobb så hämtade jag upp alex,
har inte umgåtts med henne på ett bra tag så tänkte att det var dags.
kom hem, käkade, hoppade in i duschen, sen köpte vi dricka och tilltugg xD

en stunde senare så kom juggie hit.
dte var första gången vi träffade honom, men jag tror inte att han fick allt för många bestående men,
härlig snubbe dendärade juggan ;D

vi kollade på skräckisen mirrors, den var faktiskt riktigt bra, och riktigt äcklig,.  fram tills att den var typ slut.
då blev den bara överdriven, och då menar jag för överdriven och det gjorde mig sjukt irriterad.
jag vet precis var jag hade velat att filmen skulle sluta, och jag predikade om hur dåligt slutet var i typ 20 minuter efter dte xD

sen så spelade vi gh och singstar, gh blev dock inte långvarigt, dock fick vi oss ett gott skratt.
juggie skulle spela för första gången, och aldrig har jag sett någon bli utbuad på beginner xD
hahaha jisses, jag fick det tom på film, som ni kan se nedan :D




visst är det bra kul att titta på? :D

nu ska jag dock sova, jag känner att det räcker med ipren knarkandet för dagen och lite sömn borde nog hjälpa istället :)

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback