visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hola!

var som sagt hemma från jobbet .. idag igen.

fick sovit lite, men mest har jag stirrat upp i taket för att det inte funnits ett skit på tv ^^
men man måste ju äta, så vid 16 kom klikken och hämtade upp mig, sen åkte hon, jag och sophie till hellviken och käkade på santa lucia. var så längesen man käka där, och maten var lika god som jag mindes,
blev kebabsallad för min del :D

sen körde vi till toppen och kollade i deras "galleria", två singoallatröjor fick följa med mig hem, kosta ju bara 129 :)

nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21, är ju ny säsong av grey's ikväll, som jag konstigt nog inte laddat ner.
har laddat upp med cashewnötter och ramlösa mango som klikken tjatat om i sin blogg ;)
hrm.. återstår att se om det verkligen är så god som hon säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback