visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag har ångest.
jag tränade aldrig idag, för att jag somnade när jag låg och läste..
mår rätt ut sagt för jävligt nu, men det är för att jag är besviken på mig själv,
man kan inte nå sina mål om man håller på sådär som jag gör och somnar ifrån träningen!

måste verkligen träna imorgon.

är trots allt bara fyra månader till sommaren, och jag måste få min kropp i trim,
förhoppningsvis ska man utomlands i sommar, vill inte känna mig som en blåval då som jag gjorde brevid helene förra året på kreta O.o

måste bara berätta om den jäävligt goda middagen jag gjorde idag,
jag stekte mild röd parika med zucchini (?) och böngroddar,  för att göra dte lite mjukare,
till det hade jag stekt lax och en kall sås baserad på gräddfil, med vitlök, dill, salt, peppar och citronpeppar i,
hur gott som helst och en riktig LCHF måltid, käkade den vid fem och är mätt som ett svin fortfarande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback