visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

amen det var ju själve fan..
glömde både mascaran och sminkborttagningsmedlet..

jag är sjukt jävla hopplös..

både jag och klikken fick inhandlat våra nyårsoutfiter, mhm, very nice :D
sen fikade vi på gilli också :D

när jag kom upp i lägenheten så såg jag att mina paket från cdon hade kommit, och eftersom jag hamnade i någon form av koma så glömde jag bort vad jag egentligen skulle hämta.. sminkborttagningsmedel.

hade även fått en som bor i trappan bredvids post..
fattar inte hur svårt det kan vara att läsa en adress.

för det första så heter hon Caroline Löwegren,
för det andra så bor hon på femte våningen i B trappan..
har både fått paket och annat som tillhör henne så jag fick vara så snäll att gå och lämna tillbaka posten :)


men iaf, tillbaka till det viktiga..
jag fick hem den sjätte säsongen av träkullen, skitbra med tanke på att vi kolla klart på den femte igår :)
och sen fick jag hem my precious, robsessed <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback