visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ehm... jag fick en lägenhet? :D sen att jag inte flyttat in än är en annan femma..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En bekant blev :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Turkiet, Danmark :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hrm.. kärlek, fast nu när jag tänker efter ställder det bara till problem..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 20 november (A) sorgligt, jag vet, men så jävla mkt har tyvärr inte hänt :(
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag följde mina instinkter och skret i vad andra tyckte om det :)
9. Största misstaget? Behöver vi inte gå in på här ;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit väldans mkt suk detta året, vet inte riktigt vad det beror på :S
11. Bästa köpet? Resan till turiket, sen åkte ju jag och heléne till smögen :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, fest, elektronik
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Hrm...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I know you want me - Pitbull xD
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig om vissa saker och människor.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj 
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy, True Blood, Gossip Girl, Desperate Housewives, Heroes, The Big Bang Theory, One Tree Hill
21. Bästa boken du läste i år? Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, The Host.. Alla av succéförfattaren Stephenie Meyer.
22. Största musikaliska upptäckten? Uh..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns inte :|
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte det heller :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns att det var en söndag... sen har jag ingen aning, asså vafan, mitt minne suger!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.. lite kärlek hade ju inte varit helt fel.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen :)
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna, alla roliga utekvällar, familjen, resorna..  MUSIK!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson! <3
31. Vem saknade du? Min morfar, som vanligt..
32. De bästa nya människorna du träffade? Kan inte minnas att jag träffat några nya människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback