visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag har lust att kräkas..
inte för jag mår dåligt eller så, men asså..

vet ni vilken låt jag börjat gilla?

beyonce - single ladies
och det, min damer och herrar, är hemskt!
spec med tanke på att jag avsktt den jävla låten sen första gången jag hörde den..

men nej, nu har man sett glee, och då kan man inte annat än att älska den..

äh, typ dö...




btw.. det var nån som tydligen har kvar min msn sen flera år tillbaka som nyss skrev till mig..
har ingen aning om vem snubben är, och han ville så gärna "cama"... vemfan säger "cama" nuförtiden?!
det sa jag när jag var 16, och om jag inte minns helt fel så dog det ordet ut för ett bra tag sen..
eller är jag bara gammal? O.o

Kommentarer
Postat av: Sebbe

vad är ditt nyårslöfte? =)

kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback