visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tänkte att det var dags att skriva lite..
tyvärr så har jag inte ett skit att skriva om fast det kliar i mina stackars fingrar.

har legat och tittat på one tree hill sen jag kom hem från jobb, är inne på andra säsongen nu, yay!
men tar en paus just nu och lyssnar på lite gamla godingar :)

just nu är det jimmy eat world - if you don't, don't
älskar den låten.. eller, jag älskar jimmy eat world över lag.
minns när jag började lyssna på dom.. vad kan det ha varit.. för 5 år sen?
jag och mattias brukade sitta och prata om dom i timmar, ja om annat också såklart, men mest om musik.

på den tiden så kände jag ingen annan som gillade min sorts musik..
"emo" kallade dom mig.. hrm, jag kanske är emo, vad vet jag..
men vad visste dom egentligen? ;D

men titta vilken trevlig trip down memory lane ni fick?
nej, nu är det dags för att bjuda på musik..

idag blir det jimmy eat world, enjoy ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback