visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

det har hänt så mycket dessa dagarna att jag knappt vet var jag har röven henne,
så ja, får väl försöka dela upp det i olika dagar istället :)


söndag:

rörde mig inte utanför dörren på hela dagen för att det snöade så mycket, kollade på massa film och klädde julgranen istället..
och ja, jag inser  att vi är oerhört sena med att sätta upp julgranen, men det är vi varje år, för ja.. folk *host host* får för sig att alla barren ska trilla av :S

här är resulatet iaf :



ja, det kommer ju bli många fler julklappar när alla syskonen lagt dit sina, och jag resten av mina  :)


måndag:

var och fixade håret, mhm, sen spenderades resten av dan med att ragga julklappar... nästan iaf, hann med ett bio besök på kvällen.
såg avatar i 3D, jisses vad bra den var. första gången jag såg en 3D film också.. freaky O.o

tisdag:
upp tidigt som tuppen, för jag följde med till kastrup och hämta klikken :)
dock tog det längre tid än planerat för dom blev av med sitt bagage :/
men sjukt kul att träffa henne igen, jisses vad jag saknat henne! <3

kvällen ägnades åt mitt och helénes mission impossible, installera ett akvarie till skälpaddan utan att max fick reda på något.. lenisen var tvungen att jobba så där satt jag själv och förklara för max att det skulle vara fiskar i det halvfulla akvariet O.o

dekorera också vårt pepparkakshus, och ja.. det liknar en hög med bajs :)

onsdag:
jag och syster handlade dom sista julklapparna till syskonens alla ungar.
inte det lättaste för såklart så var alla andra också ute i sista minuten..
köerna var horribla, och för att inte tala om trafiken..
men om man är så dum att man åker till mobilia den 23/12 så får man skylla sig själv :)

vi hämtade även hem sköldpaddan och slängde ner han i sitt nya hem..
dock så hade han tydligen puttat bort locket vi lagt dit för när heléne kom tillbaka för att titta till honom så låg han under soffbordet. men ingen större skada skedd, dom har fixat ett större akvarie som dom ska hämta idag så han inte kan rymma igen.. plus att han fått namnet gangsta gustav ;D

max blev jätteglad och det är det som räknas :)

på kvällen såg jag new moon med klikken, första gången hon fick seden och tredje gången jag såg den, uhu, den är så jävla bra!

när jag kom hem så bytade vi lite julklappar här hemma, jag blev en massa glad :D
fick säsong 3, 4 och 5 av one tree hill, huhu, jag blev überlycklig :D
fick även en superfin halsduk, en brödrost, en kokbok, 3 skålar, bestick och en pall :)

idag:

idag är det trots allt 4 ungar som ska öppna en miljon paket var, så det var därför vi byta igår :)
vi ska även spela julklappsspelet och äta massa god mat och mysa.. och jag ska självklart kolla på kalle anka innan allt folk kommer hit :)

jag måste julstäda.. toaletterna, stora rummet, fågelburen, och hamsterburarna.. lovely :)
bäst att jag sätter igång O.o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback