visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag gick på julledigt :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov?


Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på one tree hill, det blev att gå hem tidigt iomed att det snöa så mkt O.o

Det sista du sa högt: "kanske"


Det senaste någon sa till dig: "vad ska du blogga om?"


Vad har du druckit idag: vatten, mjölk och 7 smirnoff ice


Vad var det senaste du åt: fläskfilé planka


Vad var det senaste du köpte: smirnoff ice

 

Vad är det för färg på din ytterdörr: röd i lägeheten och brun i huset :)


Vad är det för väder hos dig nu: Snöstorm


Godaste glassmaken: choklad blandat med pecannöt cola :)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mhm :)


Sover du tungt: HAHAHA, ja, det skulle man kunna säga


Drömmer du mardrömmar: mhm :/


Trivs du med ditt jobb: för tillfället..


Favoritklädsel: tjocktröja och jeans :)


Favoritlåt just nu: håkan hellström - aprilhimlen


Vad ser du om du tittar till höger: min syster som snarkar i min säng :)


Vad gör dig glad just nu: tror jag mest är glad för att jag fortfarande är lite lullig xD

Vad ska du göra härnäst: sova! är sjukt trött..


Höger eller vänsterhänt: höger


Humör just nu: nannig, mhm ..


Favoritgodis: äter inte godis O.o


Kläder just nu: jeans och t-shirt


Sommarplaner: dunno..


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: jag kan inte ens vissla O.o


Morgon eller nattmänniska: inget av det? o.o

Vad är viktigast för dig: mina nära och kära :)


Är du kittlig: kaaanske O.o


Snarkar du: eh, ja.. det är inte ens lönt att  försöka ljuga om det xD


Stjärntecken: tvilling, därav mina dubbla personligheter ;)


Äckligaste insekten: spindel


Längtar du mest efter just nu: tisdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback