visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag vill se avatar!

jag måste erkänna att när jag sett trailern typ sisådär 1 miljon gånger så verkar den bajsdålig,
nej, sämre än det, typ.. ja, vad som nu är värre än bajsdålig..

men sen läste jag metron, och en brud hade recenserat den, och hon hade också tyckt att den verka världelös på trailern, men den visade sig vara riktigt bra, en av de bästa filmerna hon sett.. den fick 4 av 5 om jag inte minns helt fel..

det fick mig att bli intresserad, så nu måste jag helt enkelt se den, skitsamma om den kanske är skitdålig, men det där var en av de ärligaste recensionerna jag läst.. och ja, jag måste få veta O.o

vem följer med mig?


update: ska se den på måndag med jeppe och markus :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback