visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

bilder från turkiet finns här.

orkar inte lägga upp egna just nu, så ni får kolla från viktorias album på facebook.

vad ska man säga... jag saknar det faktiskt, vi hade så satans kul och vi lärde känna härliga människor denna veckan.
även om det är skönt att vara hemma igen, spec för att syster är här hemma O.o, så är det ändå konstigt..

det känns konstigt att vara hemma i sverige, det känns konstigt att inte ligga vid poolen hela dagarna och jävlas med G & F.
det känns konstigt att ingen ropar svenska flicka efter mig xD det känns konstigt att jag och klikken inte sitter på balkongen och pimplar redbull vodka samtidigt som vi spelar yatzy ^^ eller att vi inte ligger i våra blöta bikinis i våra nybäddade sägar bara för det fanns ac i sovrummet :P
hahaha jag är för sorglig.. jag vet O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback