visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

först och främst så hatar jag parkeringsgaraget på entré.. eller rättare sagt, jag hatar dom som jobbar i parkeringsgaraget. dumma dumma gitthuvuden är vad dom är!

var där igår, körde ner och skulle parkera, blev framvinkad av dom som jobba där till en maskin.
när jag tog fram mitt kreditkort så tittade tjejen på mig och sa: "nej, du ska nog ha en biljett istället."
jahaja tänkte jag, och lät henne trycka en biljett.

tror ni att fanskapet funkade?
nej!
tror ni att maskinen svalt fyra kreditkort den senaste timmen?
ja!
tror ni att jag fick leka försökskanin?
ja!
tror ni jag fick backa tillbaka i det trång fittgaraget när andra bilar körde in?
ja!
tror ni jag blev måttligt förbannad?
ja!

liksom, varför tryckte dom inte på knappen innan för att se om den funkade?
är det så jävla svårt?
är det verkligen lättare att jag ska backa bak i ett trångt jävla garage när andra bilar kör in?
nej, liksom.. typ.. dö!


idag har jag varit effektiv btw, jag har tvättat min bil, så nu är den gröna faran very fancy!
och sen så städade jag till pucko och sen så somnade jag faktiskt O.o dock bara i en kvart :P

nej, nu ska jag kolla på criminal minds, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback