visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

dags för en påsk update, har blivit dåligt denna helgen också O.o


torsdag:

kollade på film med viktoria och sophie, var mysigt, dock så kanske vi inte valde världens bästa filmer? :P
minns faktiskt inte vad jag gjorde på dagen :S hrm..

fredag:

långfredagen spenderades med fest!
hos sophies bror närmare bestämt, dock så fick jag nog i mig för mkt dricka... eller jag vet inte.. för när jag väl kommit in till malmö så mådde jag bajs. så åkte hem efter 20 min, och bussen hem gjorde inte saken bättre..
men det gjorde två fingrar i halsen :D
mihihi, jag vet.. jag är sär.
iaf, kvällen tog slut vid halv tre.. för min del iaf :)

lördag:

påskafton, påskmiddag med släkten och oskar :P
fick i mig massa potatissallad <3
sen på kvällen såg vi på en film, "prom night", riktigt bra faktiskt, mkt bättre än jag trodde..
så den kan ses snart igen!

söndag:
körde hem oskar till sturup vid fyra tiden, sen väntade jag på att min syster skulle komma hem.
kolalde på whipeout och käkade hamburgare.
sen så såg vi på en film; "yours mine ours" eller nåe sånt.
sweet faktiskt, fast mest rolig xD

idag:
väckte mig för tidigt.. halv elva närmare bestämt, jag ville sova mer :(
vaknade med en sjuklig smärta i min nacke, kan inte vända mitt huvud helt till höger, för det gör sviiiinigt ont, hoppas att det gått över tills imorgon iaf.
stack även in till malmö och letade present till min syster som fyller år på torsdag :)
nu sitter jag här, och har haft ett grey's maraton med min syster, vi är inne på den fjärde säsongen :D


nej, nu ska jag typ halshugga mig själv, sen ska jag sova :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback