visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo bre..

var hemma från jobbet idag med ju, men jag har varit så jävla rastlös så att det finns inte...
kan ni gissa vad jag gjort?

jo, jag har städat :O

jag har städat mitt rum, köket, hallen och toaletterna.
sen så har jag tvättat två omgångar med tvätt, bäddatmed nya lakan i min säng, rensat min garderob och snart ska jag städa till mina fishes.

nej usch, det är inte bra att jag är sjuk.. jag blir ju värsta effektiv :S så kan vi inte ha det!
hur ska det gå imorgon, är ledig för att det är skärtorsdag.. men vad ska jag då hitta på? :S

aja, lär väl ändå få städa på fredag igen, för känner jag min pappa rätt så kommer han hinna skita ner tills dess ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback