visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

män är korkade.

har länge försökt få min pappa att förstå att man inte kan skriva ut på vår skrivare om man har en dator med vista i, den är nämigen inte gjord för det, men xp och de äldre operationssystemen kan man däremot skriva ut ifrån.

min pappa blev rasande och skrek att skrivaren var minsann helt ny, (men kära pappa, varför tror du att dom sålde ut den på extrapris, jo, för att den inte klarar av vista) och att den fan visst skulle gå att skriva ut på.

nu har han suttit nere i källaren framför den jävla skrivaren i flera timmar.
nu kom han upp för ett tag sen måttligt stolt och säger "på min dator gick det"

jag går ner i källaren, sätter mig vid hans jobbedator, tar en snabb blick och konstaterar:
"pappa, du har ju windows xp"

toppen, nu måste jag höra på hans tjat ännu mer, för nu vägrar han nämligen inte inse att han inte har windows vista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback