visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

inatt kommer jag få kramp i mitt högra ben, då kan man ju undra, hur vet jag det?
jo, för jag har min krampkänsla i benet, när ena benet är kallt, och det kittlar i det ungefär som om det ska somna,
det är så jag vet O.o och jag hatar kramp! :(

idag har jag jobbat, sovit, sen följde jag med daddy till willys, träffade lite kändisar.
sophie och jonathan, rebecca, malin och claes :P
sen så köpte daddy pizza till mig, dock är jag mätt som ett jävla cp nu, och mår lite smått dåligt :|

vad händer imorgon btw?
jimmi sa nåe om en fest :P
sen när jag träffa sophie och jonathan så kom det på tal igen, dock denna gången i sophies brors lägenhet? :p
elelr så blir det kanske inget alls,, jag kanske tar livet av mig istället.

fniZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback