visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag vart jag hos doktorn, dom stack mig.. två ggr..först i den armen utan blåmärken, stacks där i tisdags och det gick en massa bra då :*

men idag så ville dte inte komma nåe blod, så dom fick sticka mig i blåmärks armen.
FY FAN SÄGER JAG BARA!
hade ju en sån "kula" i armvecket sen dom stack mig där i torsdags (för en vecka sen!)
den vart fortfarande svullen och full med blood, så den stack dom mig i..
AWWHH, smärta, smärta, smärta!

en när jag kommit till jobbet en tio min senare, så tog jag av plåstret, och så rann det fortf blod från där dom stuckit mig,
riktigt jävla nasty shit! nu har iaf kulan minskats lite.. och.. det är ju bra :D


när jag kom hem så snacka jag lite med syster och mamma, sen gick jag och la mig i sängen..
där jag somnade..
som vanligt!
som drygt 3 h, mysigt som fan! :D
dock så har jag inte ätit sen 12 nu,. börjar bli en massa hungrig, men vad ska jag äta? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback