visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ikväll så drog mamma med mig ut på en promenad på öster, egentligen skulle vi bara kolla var ett hyreshus låg, men ja, promenaden utvecklades och vi gick en ganska stor runda :)
mitt nder promenaden, så vem möter jag om inte **!!
där gick jag, med min mammi, osminkad, oduschad och lukta säkert död säl.
just lovely, jag ville dö, allvarligt talat.
hade lätt överlevt det faktum att jag inte hade nåe smink, med tanke på att jag sällan har det på vardagarna,
men ja, nu hade jag inte duschat sen igår morse, och ja, jag har sett bättre ut om man säger så xD

iaf, så fortsatt vi gå, kollade på lite fler hyreshs osv, sen begav vi oss hemmåt. när vi var en bit ifrån vårt hus så såg jag något som jag trodde var ett löv, så skulle precis trampa på det när fanskapet började hoppa.
det visade sig att det inte var ett löv, det var en groda, så istället för att trampa på den, så började jag hoppa och skika som en liten tjej.

och då ska vi inte ens börja snacka om vad min kära mammi gjorde, kvinna är livrädd för grodor, så hon sprang hem som ett skållat troll, sen trodde hon att jag följde efter henne med grodfan, och ville nästan inte släppa in mig i huset.
liksom, missade du mitt känguruhopp och tjejskrik? ;D

Kommentarer
Postat av: Yuzephine

HA HA, kan se er två framför mig hoppandes o skrikandes.. LOL.. Har ni återhämtat er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback