visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ikväll så körde jag till statoil, köpte lite cashew nötter och dne nya cosmopolitan.
iaf, så är en bit av hesekilegatan avstängd, så fick köra ner mot banken och ta speedy gonzales hållet ist för det genom stan, iaf, så där vid kornsingen vid harmony och centralskolan så hålelr dom också på med vägarbete elelr vad dom nu gör, så där är skit tajt, och jag hade företräde..

tror ni inte att det svänger ut en bil som håller på att köra rakt in i mig?!
JOOO, och lack blev ju jag, jag la mig på tutan (mitt humör är ju inte det bästa som ni säkert vet;)
dumma HBJSWJ782362567""¤¤¤¤&&&&&!!!%, kärringjäveln såg ju för fan att jag kom körandes, spec med tanke på att jag nästan var inne i korsningen när hon svängde ut. folk kör som en påse med nötter!

och ja, jag vet att jag svär mycket,  FAN FAN FAN FAN!
men ärligt talat, det är en del av min personlighet, take it or leave it :)
ni förstår, när mina paranteser hade sexuellt umgänge så blandades alla deras värsta egenskaper ihop och skapade mig.. monsterbebisen från helvetet. eller nja.. faktum är att jag var en väldigt snäll baby, och jag har nog varit en av de lättaste att handskas med i tonåren..

men mitt ordföråd är inte det bästa, mitt humör kan svänga som en bergochdalbana, och jag är envis som en åsna.
som sagt, det värsta av mina kära parantesers egenskaper samlade i en person :D

Kommentarer
Postat av: vix

hahah, trots alla dessa MONSTERFASONER, så älskar alla dig. JAG ÄLSKAR DIG! <3

Postat av: Ammii

jag svär också för mkt:P

2008-09-17 @ 20:48:42
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback