visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

kan någon förklara för mig varför random främlingar känner att dom måste skriva till mig och fråga hur mig dag har varit?
ni raggar antagligen bara besökare och kommentarer,
men mest för att slippa missförstånd så ska jag förklara en sak:

om jag inte skriver något annat så kan ni anta att min dag har varit skit,
när ska ni lära er?


förövrigt så hatar jag facebook, jag hatar att dom skickar ut såna fittiga mail stup i kvarten.
bara idag har jag fått fem jävla mail där det står att fem nya personer har klickat "ja" på att dom är intresserade av mig :S
plus 3 vännerförfrågningar av några random nysvenskar dom jag aldrig sett i hela mitt liv :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback