visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår var det fest x 2, det var rooligt :)
drack nog dock lite för mkt, 5 stycken 7% var lite smått borta där ett tag även om jag nyktra till när jag var ute i friska luften.
iaf, kvällen spenderades med folk som jag tycker om.. och folk som jag tycker mindre om.
och när jag säger "tycker mindre om" så menar jag hatar :)

närmare bestämt så på festen hos alex igår så var det en snubbe som hette calle som var helt fucked up..
kommer dit utan sprit, sen skäller han ut oss för att vi inte fixar sprit åt honom :S helt jävla sjuk i huvudet, för fan inte vårt fel att han inte tog med sig något :S sen när han väl gick så snodde han med sig en vodkaflaska.

som sagt, folk är heeeelt dumma i huvudet!

kom hem till stiffe sen vid lite över elva, somnade i en fotölj där nästan direkt :P
men sen vaknade man till liv igen xD
max frågade stiffe om han hade någon avokado..
stackars stiffe började desperat leta efter en låt som hette avokado, full.. eller bara korkad? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback