visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår blidde det film med alex, nisse och lassie.
efter ett tag så kom även iki och niklas,
vi såg på björnbröder..
aeeh, den är så jävla söt! fick fan hålla igen sprinklersystemet :(

eller aa, alex satt vid min dator exakt hela kvällen ^^
man skulle kunna tro att hon limmats fast O.o
men men, skit samma, jag hade kul iaf :)

idag blir det 20årsfest hos tobias.
kommer bli naaaajs!
ska dit vid 18-19 och kröka, sen vid 21 så bär det av till istanbul för mat och dryck!
kommer bli så jävla kul :D kommer träffa mina gullepojkar som jag inte sett på ett tag så :D
och jag kommer komma in i dimman så det stänker om det! WOOOHO!

lasson ska även ha 21årsfest idag, men eftersom att han sa att han inte skulle ha något i år för han inte fixat lokal så..
men men, träffa ju honom igår så han är allt för ilsk på mig (A)

OCH IDAG KOMMER KLIKKEN HEM FRÅN MALLORCA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback