visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag fick jag damp på min pappa, hade pucko ute en stund, satte han på golvet så han skulle få springa av sig..
han hann inte vara där mer än fem sekunder innan han började skrika att jag inte fick ha honom på golvet, för att han skulle springa in under kylskåpet, eller under ett annat skåp, och att han fan inte tänkte ta sönder hela huset för den jävla råttan. att han skulle bli jävligt förbannad om jag inte tog upp honom dirket osv osv..

normalt? ellerhur?

just another day in my life..

ungefär som när jag skulle köra honom till verkstaden förra veckan, för att hämta bilen..
så hade typ.. såna parkeringskvitton trillat ner på golvet.
vi snackar typ.. fem stycken, små lappar.
inte så farligt.. right?

wrong... so wrong!
"du kan gott ta och städa bilen, det är inte konstigt att saker går isönder"
liksom woot?
tror han att bilen ska explodera för att fem små papperslappar ligger på golvet?
fattar inte hur fan den skulle kunna gå isönder av den.
men ja, orkade inte säga emot, jag vet hur det blir.
och jag orkar inte höra på hans skrikande längre.

papperslapparna är förövrigt kvar på golvet..
power to the people!

Kommentarer
Postat av: Yuzephine

Dags att flytta hemifrån? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback