visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

HAHAHAHAHHA, idag var jag evil mot min praktikant.
han skulle koppla in lite relän, en sån fyrkanting liten sak med små ben på :P
så sa jag åt honom att kolla om det funderade.
han kollade på mig som ett jävla frågetecken och frågade hur man gjorde.

jag sa då att man skulle sätta tungspetsen mot två av benen, för att se om det kom typ som en liten stöt i tungan.
han trodde mig inte först, men efter många om och men så testa han..
han såg väldigt ledsen ut när han sa: "men.. jag känner inget"

(för er som inte fattat än så känner man inte ett jävla piss när man gör så xD)


så jag sa till honom att testa en ny, för den nog var sönder..
så det gjorde han.. och så höll han på med tio stycken..
så då fråga jag honom om han fortfarande inte kände något.
"jooo.. lite känner jag" fick han fram.

så då hämtade jag ett 9 volts batteri..
och bad han sätta tungan mot de olika polerna xD
HAHAHHAA,
och en ganska rejäl stöt fick han då såklart xD

(här var det fett med svårt för mig att hålla masken kan jag säga)


 väldigt seriöst så frågade jag honom om han kännt det där innan..
"nej", svarar han. så jag sa "nej, men då får du helt enkelt fortsätta testa dom tills du hittar en som fungerar"
där satt han i en timme.. och det värsta är, han tror att man testar dom på det viset. och eftersom att han inte kan känna något när han slickar på dom så vet jag att han ljög när han sa att vissa "fungerade" HAHAHAHA

the psykning has begun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback