visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår var crazy.. tror jag.
ärligt talat så minns jag inte så mkt.. (s)vinfull it was indeed!
minns att jag fick nya fiender i form av några kvinnfiolk som skrek för kung och fosterland, och ja, jag tog väl i lite väl mkt.. men dom var sjukligt dryga O.o aja, fetchans på att jag lär bli bästis med dom ändå så ;D

och så minns jag att en snubbe kom fram och skulle lära mig uttala matnamnen på arabiska där vi käka kebab..
och typ att jag somna över ett säte på bussen.. ståendes.
lovley! men sen fick jag och klikken sittplats och då blev vi happy ;D
och jag somnade.. igen ;D

var även ett gäng snubbar inne på kb som var utklädda, en, som var utklädd till jokern, ni vet, heath ledger.
kom fram till mig och sa med värsta freaky rösten, som nog skulle likna jokerns, att han tyckte att jag var sjukt sexig (!) och undra vad jag skulle göra inatt!
han had ekunnat bli min nya man om jag inte skrattat honom rätt upp i ansiktet ;D
sorry, men folk som tycker att jag är sexig har något fel i huvudet.
söt, fin.. tom snygg kan jag acceptera. men sexig är jag inte!

iaf, hade sjukt kul ju!
tacksi tacksi klikken, sophie, hampus, jonathan, jimmi och stefan!











Kommentarer
Postat av: attligga

nu är jag tillbaka. Uppdaterar jämt nu för tiden.

ledsen att du fått vänta :) allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback