visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

något jävligt random hände inatt!
vaknade vid 01, av att jag hade så jävla ont i magen att jag började gråta.
gick upp för att ta en ipren, men istället så var jag tvungen att gå och spy.

nä'r jag sen skulle in i grovköket för att hämta en spann att ha vid sängen så svimmade jag rätt i i graderobsdörren, vaknade till precis när jag slog i den. så jävla äckligt. jävla tur att mamma och pappa inte vaknade av dnsen igen, mamma hade iaf blivit helt hysterisk..
vågade inte heller ta en till ipren, för jag ville inte spy nåe mer.

vid 04! hade mitt magont försvunnit.
och har ingen aning om vad det berodde på..
någon som vill gissa? ingen? någon?

Kommentarer
Postat av: vix

psykosomatiska symtom...........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback