visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

nu sitter jag här, ska snart ta och natta mig.
har kollat på dick and jane och käkat popcorn..
det är inte chips iaf, som jag förövrigt inte käkat på tre veckor!

fast det ligger en chipspåse öppnad och villig på mitt bord O.o
strongt tycker vissa, galenskaper tycker jag!

sitter och väntar på att en låt klikken skickar till mig ska bli klar :)
under tiden ska jag nog lägga in bilder från igår..
det blev två stycken tagna under kvällen, troligen för att jag var för full att komma ihåg att jag hade med mig kameran..
ORH DENNA FYLLA! <3

var säkerligen akoholist i mitt förra liv ^^
eller aa.. dricker väl.. 1 gång i veckan. ibland två..
och dte är inte alltid jag blir full, men vafan, när jag väl blir det! då jävlar i min låda!

herregud.. såg nyss bilderna, not pretty!
vilket var synd för jag var faktiskt riktigt snygg igår.. för en gångs skull..
röda klackar och allt O.o

aja, nu är låten vix skickade klar. och det var en bra jävel också, as always, dom brukar spela den på p3 ^^
och ja, jag vet! p3 .. men dte är den enda kanalen vi får in på jobb, och dom spelar faktiskt bra musik xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback