visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag har fått upp min stegräknare på över 10000 steg nu tre dagar i sträck :P
dock så komemr det nog gå åt pipsvängen idag om jag inte får ett plötsligt begär att gå ner till systemet istälelt för att köra bil.. är bara sophies grejer som jag ska handla idag så, mitt och klikkens var jag smart och handlade redan igår xD

vad har hänt de senaste dagarna då?
ehm.. i onsdags så var jag på ikea med alex,
tränade både i måndags och tisdags..
och igår lekte jag en stund med hampi..

ikväll blir det iaf 18 årsfest hos max,
vi sjunger pang, pang mer alkohol!

jag behöver dricka.. jag behöver vekligen det.
denna veckan har varit döden..

såsom alla dom andra veckorna ^^

min chef hittade en lägenhet till mig idag, funderar starkt på att ringa och lämna ett skambud,
ett eget ställ hade varit najs..
mycket najs.

nej, nu ska jag bege mig till systemet, det regnar så tror att jag tar bilen iaf..
får väl ta igen det imorgon... eller på söndag O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback