visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag är patetisk..
jag fick abstinens idag, så jag drog med min mamma på bio.
så fick sett twilight igen, älska den filmen..

och ja, jag ska antagligen se den igen denna veckan, men det gör inte mig något..
jag älskar den filmen!

usch, sicken nörd jag är :(

något som var jävligt kul att min mamma blev så rädd en gång att hon skrek, hela biografen vände sig om och kollade xD
hahhaha jisses vad jag garvade ;D
och vet ni?
ingen jävla idiot skrek varje gång så fort en ny karaktär kom fram, thank god!

nu sitter jag och flyttar över alla mina saker till min externa hårddisk, kan lika gärna göra det nu, ska ju antagligen köpa min nya dator imorgon, YAY!

förövrigt så bakade jag och helene lussekatter idag, hennes blev fulare än kamelbajs :)
ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback