visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag sålde jag min dator, fick typ halva priset för den, kan inte förvänta mig med med tanke på att stället där jag köpte den kursade, alltså så finns det ingen garanti kvar, no nothing!

därför jag ville sälja den också, den är för riskabel att ha kvar, då kan jag lika gärna köpa en ny när jag har råd :)
den jag ska ha nu är riktigt maffig, blueray och hela shitet, full hd, 18,4" skärm, i like it!
var och tittade på den idag, men ska inte köpa den förrän i början på nästa vecka, den är helt ny, och ganska så dyr, så jag vet att den inte kommer hamna på mellandagsrean som tur är :P

aja, nu ska jag läsa lite i min älskade bok, har hållt tassarna borta tillräckligt länge nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback