visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag brukar inte ha nyårslöften, i själva verket så hatar jag dom för det mesta!
men efter nyår, när man har gottat klart sig, och man hatar julmat igen, så ska jag göra en blondinbella.

jag ska börja äta enligt LCHF!
läste lite om det, är som GI, bara det att man inte käkar fullkornsris och sånt skit heller ^^
fast det är klart att man får unna sig lite ibland :)
tror att det kommer bli bra, för efter nyår, det är perfekt, lagom lång tid till sommaren också, och inga jlbord som spökar.
kanske ska jag få tillbaka min efterlängtade kropp igen?
eller ännu bättre, en ännu finare? :D
hade varit något det där :D

ska ta och demonstrera för er :



detta var jag back in the days, vägde 62 kilo till mina 174 cm.
då tyckte jag att jag var smällfet, men nu när jag tittar efter så är jag smal,
koftan gör att jag ser lite större ut, men ja, ni ser kanten på linnet där nere, så smala var mina höfter, (eller vad man ska kalla det xD) ^^




denna är tagen för inte så länge sen, och jag väger..
host, mkt mer, hur mkt vill jag inte säga, men det är 70 kg + ^^
som ni ser så har mina höfter, och ja området där omkring blivit MKT större ^^
midjan har börjat bli bredare, men värst av allt, det har börjat sätta sig på ryggen, RYGGFETT!
IEEEW :(

i'm not happy :(
men det ska det bli ändring på, denna gången ska det hålla, jag tänker inte spendera en sommar till där jag liknar en förvuxen blåval, noway!

viljestyrka är mitt nya namn!
.. efter nyår vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback