visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

det gör ont i mig, boken är slut, läste ut den vid halv 6..
jag bölade ett antal ggr både idag och igår..
hur många det minns jag inte.
men det kändes i mitt hjärta, i min själ..

dessa böckerna har en tendes att förmedla en viss känsla.
men denna känslan var jag inte beredd på..
den smög sig på lika bekant som för snart ett år sen.

jag antar att det betyder att hon kan sitt jobb, hon skriver helt fantastiska böcker,
men detta var jobbigt..

jag kan knappt föreställa mig vad som kommer hända i nästa bok O.o

efter att jag läst klart den så la jag mig och sov..
vaknade två minuter i nio, lagom till de desperata,
och tro fan att jag drömmde om honom hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback