visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

filmen var ännu bättre än vad jag vågat hoppas på.
det gör ont i min själ.
jag vill också ha någon som älskar mig utan några villkor alls.
jag vill ha någon som jag kan älska tillbaka.

det enda som var störigt var att när filmen börja, och såfort det kom in en ny karaktär så började halva salongen klappa, vissla och skrika som ett par jävla 12åringar.
sjukt störigt, spec med tanke på att dom börja tjuta innan vissa saker hände också, lite synd för det fanns faktiskt folk där som inte läst boken ^^
det var tom värre än när gamlingarna började klappa i takt och sjunga med på mamma mia!
ja så illa var det... man skämdes ju nästan :S
liksom håll käften och kolla på filmen ist för att busvissla :S

och ja, annars var filmen helt fantastisk, fast ja, boken är lite bättre, men det är mest för att dom förklarar känslor osv mer utförligt. och det var lite synd att dom inte sa den fantastiska repliken "om jag kunde drömma, så skulle jag drömma om dig"




jag kommer iaf drömma om dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback