visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

kom hem från klikken för ett tag sen, passade på att köra och köpa flingor påvägen hem :)
som vanligt är jag sjukt paranoid och jag låste dörrarna innan jag knappt hunnit komma in i bilen xD
när jag satt där i bilen så körde säkert fem stycken mot rött bara den lilla biten det är från klikken till entré och från entré hem till mig.
rätt jävla sjukt om jag får säga det själv.

så vad gjorde jag och klikken då?
jo vi stat och skratt åt folk i skolkatalogen, käka chips, och snacka skit.
självklart kollade vi på grey's också.

en rätt rolig sak hände när hon skulle blåsa ut ett ljus xD
vi kan ju säga såhär att tv:n hade en ny bästa vän, stearin.
sen fick den en till.. rengöringsservetter ^^

what can i say,
skadeglädje är den enda sanna glädjen xD

imorgon ska vi gå på bio, klikken och jag,
vi ska se smyg permiären av twilight.
som jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback