visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag tränade jag, klikken och sophie ett styrkepass på oasen.
det var heelt galet!

det var min första gång som jag tränade det passet på oasen, och sen så var där en parktikant idag.
shiet säger jag bara.
hon var heelt galen!

hon slängde upp sina 12 kilos vikter som ingenting när jag knappt kunde lyfta fyra kilo xD
märktes verkligen att jag inte har några muskler kvar, har ju mest tränat kondition på senaste.
tyckte hon var dålig på att gå igenom rörelserna, allt gick i 190, och sen i omklädningsrummet så hörde man att det var många som inte alls hängt med.

.. då var det inte bara jag alltså?
och sen detta jävla stönande xD
och skrek, stonka, pusta, flåsa och stönade.

jag håller med vix, killar gillar nog verkligen att ha sex med henne så som hon lät xD
good for her!

imorgon är det iaf step och hslm för min del, återstår att se om man får sällskap av klikken och sophie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback