visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag studerade mig nyss i spegeln.
mina nyckelben syns inte längre, eller jo, dom syns, men inte lika mycket.
jag har alltid fått komplimanger för att jag har så fina nyckelben, och så syns som knappt längre.

en liten dubbelhaka har även börjat växa till sig sakta men säkert, dne måste bort, ser motbjudande ut.

mitt fett sätter sig inte på magen längre, utan har nu börjat invadera min tidigare vältränade rygg.
den har nu fått valkar, jag har ryggfett, det är så äckligt så jag kan spy.

fattar inte hur någon kan vilja ta i mig, tycka om mig, säga att jag är vacker.
det finns inte i min värld längre, jag ser bara fett nu när jag kollar mig i spegeln.

så imorgon ska jag skärpa mig, ska börja träna på riktigt igen, regelbundet.
har även en överenskommelse med min mamma, hon brukar laga mat till mig efter jobb, hon ska bara göra en portion till mig, så jag inte blir frestad av att äta mer.
den andra portionen äter jag inte för att jag är hungrig, utan för att det är gott.

så kom igen nu, 10 kg ska bort, då väger jag lika mkt som jag gjorde i ettan/tvåan på gymnasiet.
nu skulle jag kunna göra vad som helst för att få tillbaka den kroppen.

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: tack så mycket. visst är det snygg :) GALET!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback