visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår var det 20 årsfest för markus, niklas och robin.
stack dit vid sex och kom hem halv två, var trots allt trött som ett jeffla rövhål, men trevligt var det :D
träffade två tjejer, lisa och tina, hur jeffla snälla som helst ju :D
och sen så träffade jag många gamla klasskompisar också, skämde ju bla ut mig för anton; "du har ju BLIVIT SNYGG JU!"

hahaha aja, det var en trevlig kväll iaf, jag var pepp och det var god mat, kan det bli bättre? dock så fick jag en emil på handen när han skulle lägga mig i en "falukorvs position" på gatan utanför huset.
inte för jag minns varför alla helt plötsligt skulle ligga som falukorvar på gatan, men det kan ju kvitta, fattar inte heller varför vi stack och gungade och sen satte oss i en taggbuske.

men men, som kan det gåå, somnade iaf på soffan två gånger, båda gångerna kom det folk och petade på mig, och frågade om jag ville få hjälp hem.. drama, ännu värre var det när dom petade på mig och undrade om jag varit tsm med martin. sen så började petras brorsa peta på mig också, han unbdrade om han fick komma på min 20 årsfest, yrvaken som jag var så svarade jag bara: känner jag dig?  NEJ, pFTTTT, sen somnade jag vid köksbordet istället.
POWER!

det är nog min superhjältekraft; kunna somna varsomhelst, närsomhelst.

och ja, jag inser att detta inlägget är fullt med stavfel, men ärligt talat, jag är bakis, som en bäver!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ohh ja , tina & jag är jäävligt snälla haha!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback