visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

var tillbaka på jobb idag, riktigt skönt att få något gjort :)
men det var lite jobbigt, iomed att jag inte stått upp på flera dagar, så blev lite yr i början, men efter en timme så hade det fixat sig :) blev lite smått mobbad, kunde inte äta lika mkt eller lika snabbt som jag brukar. i vanliga fall så består min frukost av en drickyoghurt, en macka och en banan. jag orkade bara min macka och lite av yoghurten, och min middag som brukar vara en macka om en banan, jösses. jag orkade inte ens halva mackan.

visst var det trevligt att läsa om mina matvanor? fniZZ

iaf, mobbade lars lite idag, nu vill verkligen min chef bli av med honom också.
det är bara att kämpa på, bara en månad kvar sen ryker han! MUHAHAHAHAHAHAHAHA
men ja, var var jag.. visst fan.. mobbing.  han hade nämligen sagt till kvudd, som förövrigt är en av mina bästa vänner, att det var skittråkigt att jobba hos oss för att jag var skittråkig, och alla andra snacka sex och sprit.
jag kunde självklart inte missa en sån chans, så allt som krävdes var att berätta det för robban, och sen, hej hopp, så snacka vi om våra sex och spritvanor högt och tydligt, och om hur tråkig jag var såklart.
HAHAHAHHA! ni skulle ha sett hans min när han insåg att vi visste vad han sagt om oss xD

whuhuuuu, jag kan vara evil, och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback