visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag mådde bättre, tills typ vid två tiden. då började jag få ont i magen och må illa igen.
trodde det berodde på att jag inte ätit, så mamma gjorde lite mat till mig, och med lite, så menar jag liiiiite.
mådde fortfarande illa, men lyckades behålla dte i några timmar.
sen kom spyattackerna tillbaka :(

jag är sjukt trött på detta.
jag vill bli frisk. NU, NU, NU!
jag vill inte leva på blåbärssoppa, nyponsoppa, fil och avslagen coca.
jag vill kunna tugga min mat utan att behöva spy upp den efteråt.
seriöst, vafan har jag gjort?!


Kommentarer
Postat av: vix

men lilla gumman, du har inte gjort något. du har bara haft oturen att gå och bli sjuk! :) du blir snart bra igen. käka en stor jeffla hamburgare då, större än den på mc ;) ÄLSKAR DIG!

2008-03-26 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback