visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag är jag hemma från jobb, har dragit på mig vinterkräksjukan :(
mådde illa nästan hela dagen igår och hade som typ kramp i vänster sida av magen.
så vid nio tiden gick jag och la mig för att jag mådde rätt ut sagt bajs.
sen började maratonet av spyor :(
fy fan i hela helvete :| det enda positiva är att jag gått ner 2 kilo av det xD HAHA!


gud vad dryg jag är som lägger in samma som på bdb, men vafan, jag är känslomässigt svag för tillfället O.o och jag läste vix blogg nyss, är gossip girl slut? :| iaf så går det inte idag, liksom, hur sugigt är inte det på en skala? kan denna dagen bli värre? vinterkräksjukan, inget gossip girl, och typ 10 månader.

ångest på den? ja tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback