visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

these days aren't easy anymore.

en person sa en gång till mig:
"har du någonsin tänkt på att det känns som att hela världen är emot dig för att du förtjänar det?"

jävligt korkat sagt tycker jag själv.
ungefär som när min farmor dött, och jag satt hemma hos markus och åt middag.
när plötsligt hans pappa säger: "jasså din farmor är död?"
precis som om min sorg skulle vara ett jävla samtalsämne under maten.
blev så jävla arg och frustrerad över hur han bara kunde kläcka ur sig något sånt.
just då, i den sekunden, önskade jag att han skulle sätta fläskfilén i halsen och dö en plågsam och långsam död.

typiskt folk att sparka på en när man redan ligger ner.
nu i efterhand så undrar jag:
kändes det bra?
var det skönt att trycka mig längre ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback