visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

har varit dålig på att uppdatera nu på ett tag, men ärligt talat så har jag inte haft ork.
är så jävla trött, i kroppen och på världen.
det är en sjuk, sjuk värld vi lever i. folk snackar så jeffla mkt skit, det är la en sak om det dom säger är sant.
men seriöst, har ni inget bättre för er än att hitta på saker om andra för att ni ska må bättre?
det är så man mår illa.

visst, jag snackar la skit, men jag hittar inte på en massa osanningar om folk iaf ^^

nu ligger jag i sängen, kollar lite halvt på matrix, såg lite av melodifestivalen innan också xD
eller aa, somnade vid fem tiden och vaknade till nordmans bidrag, så klockan måste ha varit nämre nio då.
skulle egentligen till kb elelr magget idag, men folket var allmännt trötta efter festen hos kvudd.
som för övrigt var great!
fyllde i min tatuering också igår, maaah! äntligen.
slå mig på röven och kalla mig störd, men jag gillar känslan när dom tatuerar en.
det gör ont, men på ett bra sätt.
okej, det lät lite smått emo. som folk har börjat kalla mig btw.
ser mig inte direkt som emo, inte mitt fel att jag har bra musiksmak!

och nu ska jag bara passa på att säga att jag har världens bästa vänner.
och världens bästa bästis. kvittar hur dåligt man än mår, hon får en att må bättre.
och jag kan inte tacka nog för att du finns i mitt liv.
viktoria persson, du och jag mot världen.
always and forever <3



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Awww


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback