visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

uff, idag, har varit jobbigt.
kom till jobb, och robban var inte där! han var hemma, och hade vinterkräksjukan!
VAD I HELA HELVETE!
så idag, har jag tillbringat min tid med att försöka att INTE ta livet av lars.
och.. och det, mina damer och herrar, var lättare sagt än gjort.

kom hem från jobb, åt schnitzel, la mig och sov. vaknade 19.57, slog över till femman och såg GOSSIP GIRL.
sum 41 - with me,
den fantastiska låten som spelades i slutet av avsnittet,

nu sitter jag här, har snackat med min blast from the past, mattias.
i just love him! en mer fantastisk människa får man fan leta efter, har saknat honom något fruktansvärt på senaste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback