visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ligger i sängen och lyssnar på "för en lång lång tid", älskar den låten. love, love, love it!

snackade med thomas på jobb idag, sa att jag nog skulle skjuta upp skolan i ett år.
han sa att jag hade jobb som vänta vad jag än beslutade mig för :)
känns skönt att veta det iaf, men nu måste jag berätta för päronen,
dom kommer nog inte bli allt för lyckliga.
men detta är trots allt mitt liv, och är det inte meningen att jag ska vara lycklig?

ska iaf snart städa, för mitt rum liknar tredje världskriget,
och så kan man kolla på gossip girl med gott samvete :)
ska träna lite efter gossip girl också, skärpning nuu christine, snart sommar..

..och ärligt talat, du börjar få en dubbelhaka O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback