visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

har fått värsta begäret att skriva idag :S vet inte riktigt varför för inget speciellt har hänt som är värt att berätta.
hade iofs vattenkrig idag på jobb, blev dygnsur.. det blev golvet också xD hahaha
robban och magnus är fan det bästa med mitt jobb, utan dom där är det fan inte lönt att gå dit ens.
kommer fan döö den dagen jag slutar jobba på fmt och måste lämna dom :( fasar redan :(

annars idag så har jaaaag inte gjort ett piss, sov typ mellan 17 - 20 :D det var mysigt, men är fortfarande skittrött, men det passar bra, ska ju snart sova :) sen så har jag missbrukat håkans "för en lång lång tid" också.
avgudar den låten!

nej, nu ska jag se om jag hittar ett album med scorpions till robban, personligen så tycker jag att dom är mindre bra ;D dom har en bra låt, den "winds of change" men sen har man typ inte hört av dom mer, typiskt one hit wonder.
ungefär som spice girls och britney spears (SKÄMT!) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback