visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag saknar mina långa bloggar. brukade skirva långa inlägg en gång i tiden som inte innefattade låttexter.
jag antar att jag inte har något att säga nuförtiden. har så mkt som jag vill göra men så lite tid,
och en jävla massa ångest. funderar på att skjuta upp högskolan ett år, känner att jag inte riktigt är redo för det, men samtidigt så är jag rädd för att jag aldrig kommer börja plugga då heller.

men jag vill ju läsa vidare, det vill jag, men behöver kanske bara tänka i ren allmänhet på vad jag vill och inte vill med mitt liv? för just nu så är jag förvirrad, en massa tankar flyger om krig i mitt huvud,
och jag har varken tid eller ork längre att försöka få bort dom.

vad fan hände?
vad hände med mig,
när försvann jag?
och när slutade jag leva?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback