visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag ska jag jobba, jag vill inte :(

jag hatar verkligen att servera, även om det är bra med cash man tjänar..
enda anledningen till att jag gör det är för att min kära moder hjälpte mig med min 20 årsfest,
efter denna gången är jag fri igen, HELL YEAH!

men min moder ska vara med mig, plus två av mina kära systrar, så dte blir väl inte helt fy skam, hoppas bara jag kommer ihåg var allt var någonstans.. och om jag är riktigt snäll så får jag gå hem vid tolv istället för tre, 
men det får jag och mina systrar fajtas om..

och ja.. jag vill ha en fin header, ingen jävel som vet någon, eller själv känner sig frivilliga att fixa en åt mig? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback